Обмін та повернення товару належної якості
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки. Причиною цього може бути: якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, не може бути ним використаний за призначенням.
З питань обміну або повернення Ви можете звернутися за номерами тел.: 093-0303-014
Обмін товару належної якості проводиться виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
При поверненні товару вартість за пересилання не повертається!
Зверніть увагу! Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який був у вживанні і немає слідів використання!
Для повернення товару необхідно мати:
- Товар із повною комплектацією.
- Документ, що підтверджує покупку (товарний чек або накладна Нової Пошти).
Повернення грошей проводиться протягом 1-3 днів.
Якщо Ви не в Києві, тоді надішліть нам товар назад компанією-перевізником Нова Пошта, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення. Повернення товару з регіонів України провадиться компанією Нова пошта.
Звертаємо Вашу увагу на те, що інтернет-магазин не є виробником чи імпортером товарів, представлених на сайті та не несе відповідальності за зобов'язаннями виробників.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню): http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF, викладено у постанові Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року № 172.